Wednesday, April 7, 2010

مادر رامين رمضاني : از خون فرزندم نمي گذرم

خبرگزاري هرانا - مادر رامين رمضاني، جوان 22 ساله اي که روز 25 خرداد در ميدان آزادي بر اثر شليک نيروهاي امنيتي کشته شد، گفت: مي خواهيم که قاتل و عاملان و آمران قتل رامين در هر رده  و پست و مقامي که باشند معرفي و مجازات شوند.
وي با اشاره به شکايت خود به مراجع قضايي افزود: قطعا شکايت خود را پيگيري مي کنيم و به هيچ عنوان از پيگيري شکايت خود منصرف نخواهيم شد و از خون فرزندمان  نمي گذريم.  با اينکه فعلا همه منکر مي شوند و انگار که از آسمان تير غيبي شليک شده و به پسر من خورده است.
به گزارش روز آنلاين، مادر رامين رمضاني در باره آخرين وضعيت پرونده رامين در دادسراي جنائي خاطر نشان كرد: هربار که براي پيگيري شکايت قتل فرزندمان مراجعه مي کنيم، پاسخي نمي گيريم.
وي با اشاره به مراجعات مکرر خود به دادسراي جنايي گفت: يکبار در پاسخ به اصرار من گفتند که پرونده شما در آگاهي است. من هم رفتم آگاهي و مامور پرونده در آگاهي از من پرسيد که شما چه فکري مي کنيد؟ من هم گفتم مردم که آمدند خيابان، اسلحه نداشتند، خود عوامل رژيم اسلحه داشتند و مردم در نهايت سکوت و آرامش و به صورت مسالمت آميز آمده بودند تا حق خود را پس بگيرند و راي خود را مي خواستند.
وي ادامه داد:اميدوارم  كه فرزندم و ديگر بي  گناهان رابه رگبار بستند، به زودي به کيفر عملشان برساند تا مردمي که ناآگاهانه طرفدار آنها هستند آگاه شوند و بدانند چه اتفاقاتي افتاده است.

No comments:

Post a Comment